狽尛嗬島琌畴-垫们癆璶р灗xi场甀府奔灗xi琌!


┮Τ蛤禟蛤禟阶韭

癳ユ: 垫常琌  January 22, 2024 07:24:42:

狽尛嗬島琌灗V[畴垫们癆璶р灗xi场甀府奔

癳ユ: 垫们癆琌┏  February 08, 2022 16:47:24:

狽尛嗬島琌灗V[畴
狽 + 發 2020-10-11 06:20 8964 毀Uセゅ
タ熭Op>熍黅穝

1
せ常ň程次ぃ琌琠ゅ℉碔动︽笹いァ彎稰忌糤

張畑

2
島埅倾鷞讲璣ゅ獺ヴ墊┏尐C偐I程蔼澈琌

ミü

3
瘆Ω俧潿Gs摻n舎筎诉蘓敗I处盞籗實況暗

4
讲璣ゅゴ瘆キ颗寶钡匼3珼憄>ヲ猯

5
ぃг㏄ド鏜禬矷幢ぃ幢喫‘o3+11

6
︹戣楂o竍x時嚰稚Je嘖況嘆琠ゅ沒學毙嚐璚

ミü

7
辩﹕猀Θい嚖b瞣︽膙递億痙7ーμ秖時胣

8
щ暘e^琁紈個灗

孫タ

9
噴穝屝庄痉恫t摗u辊崩も晉どい宲>ヲ猯

10
嘺璢EUAぃ┎皘讲璣ゅ巀钡時祘┑

凱

穝

熍黅だㄉ

1
灦r數Mぃ琌璢あ



2
ㄤ蔼动家Α弘湧v筎篜≡≌换纙澜膁

ミü

3
瘆Ω俧潿Gs摻n舎筎诉蘓敗I处盞籗實況暗

4
唹矷㏄ド鏜チ蛤つつ碞奔いァ场

尝贪П

5
グ現獀ň酚Н灻q父殿蟰吵摝^歸タ

グ

6
ぃг㏄ド鏜禬矷幢ぃ幢喫‘o3+11

7
獵壊P]璢ゴ勁l缘顄Mぃ癗璶ㄇ布璶們㏑

ミü

8
щ暒n顄M現┎稱ぶも灳砺]谅鼬C暥鬫個價

ひ

9
せ常ň程次ぃ琌琠ゅ℉碔动︽笹いァ彎稰忌糤

張畑

10
篊2ぱゴ痷琠ゅ荒戞冶皈tF綼иΤ

よ禬

島琌┿現獀デよ酚東
島琌┿現獀デよ酚東


Τ時構はτ琌攙程タよΑ棧Np>烑鈫瑆チ熆茎え函鼓i盟br>и程Ν笵島個琌彮墓鯖い笵ê琌┿現獀デよ伳r胺包G島Ρ卻и孏島春疊稱健ぇи償祅島帶鼎E敠~抄區島橜區иい噐纯綝い現欞Aろ羱襖屺吵糆x島畕㏑僅˙ぇ┮島櫠鑟├窸琭椶末`诊碫桔時ぶダ炲虄窽個島猒時ぃ窽艰礛淚

煴uN江垫絚 嚘豿512珇江垫癳產


棧N腘急瑀G島暪针i痡馒懄í亥H監毭r翶}絞棧Nご沪秎愿常~時埩哀hL問時ボ島Τ島琌囓琱窽現獀デ┮畒籄島嶼纯┕Θ為训瞀靄烑獍芆島島禜紉帝フ︹┢時ㄤΩ島ノ佫湮`盽島嶼歐瑆程瀝褐集‵稰歎種琌ぇ島з噐戳個島セōΘ畒┮璶瞶秆灡`档琲琀癍G島
島暯悠Gr傉崤t殽亍G亞暳PZ煹瑾诏Dヌ膇别neWorldOneBookΑ︽孈個灦X銨晦l甶祘い礹璚﹀竰瞏ㄨ甶玡

棧NΕ鞔瑀G島曇w蛾複br>棧NΕ鞔瑀G島曇w蛾複br>セ暥睡a侈屿嘲MΘ材琿琌1947讲師時ア決﹚аちダ產い甉產祣猍い┰ц個


材琿琌1958い琘ぱ礛產炩IыΖл弧緔吹蛕磇蔔罣艬Hア㎝歸常琌堖r儭vぃ琌璣动τ琌個キ炨m⒅簙瓜瑼懅i盞獺恥癲孏島╟ネ睵ぃ矗τ–個產畑Θ員孈個歸佡绛a河纷ê萆獺cミ堖齜r>材琿琌1979琭そ炨黐ぇ產紇の產畑Θ員や瘆窰係儿並無愻w胵甘罢疌罛皗╬睮郙矼⒅舧m礛瑅┘─懫`h挂時卻划礛ひ極卌灠蹥ミ劍L①お筶带艬Hōだ無発磷專h咕皒簉罛记毽碫…炖P埅e故钾鸥N歐ガキ琌狶┯ゅ彻

材琿琌1982⌒2003戳そ濒兌躺J贾痵赔r纯ひ癬砆綼帝囑墀峭z頥耗穦尒駚K硋挂卻瀆嚇τア浮い璍儺昙止鹘愉@浑イs綝笿ㄤ佡绀D_吹機皘酚蔼痜ダ時炲冢&扦郛巽ux嚩堕墨Q劋H狦島畴帝灡`﹠N吹則畴帝い嚘签`睸{灩衞猭ㄉΤκだぇκパ吹ぇΤ2020猌漢痜瑀Ω常Θ灻r藎篜p>
┮Τ蛤禟:


Tiltrådt: Dansk Politi Danmark: Regering: Folketinget: Københavns Borgmester: Regeringsrådgiver: Nyhedsmedier:
Følgende oplysninger er blevet tilføjet til forummet:
Pseudonym: Skyd KKP's gangsterhundeagent - medskyldig
Titel : Dansk Politi Danmark: Regering: Folketinget: Københavns Borgmester: Regeringsrådgiver: Nyhedsmedier:
Indhold:


Dansk Politi: Dansk Regering: Folketinget: Københavns Borgmester: Regeringsrådgiver: Nyhedsmedier:

Indsendt af: Yang Guang er ved at ejakulere! Den 25. marts 2022 16:41:08:


Der er gået et år, og jeg har forstået, at det er KKP's hundespy, Li Hua, der har ansvaret for det. Hendes mand, Københavns borgmester, lavede ballade sidste år og bad politiet om at anholde mig igen ( politiet havde for travlt til at anholde mig). Tag mig til retten igen og dømme mig til døden - så huset kan overtages til at åbne et bordel. Retten fandt det svært at gøre og adlød ikke, hvilket efterlod hunden og manden forgæves. ---- men det lykkedes lidt - renoverede ikke mit hus ---- det gør ikke noget - mit sted er meget bedre end et fængsel! ! !
Det danske samfund er gennemsigtigt - siled - checks and balances. KKP har ramt mig mange gange og forsøgt at få Danmark til at hjemsende mig uden held Det bliver endnu sværere i fremtiden jeg vil leve længere end KKP! ! !

Danmark----: Yang Guang

Vedhæftet er en artikel fra KKP's hund, Li Huas pseudonym, Chen Shisheng, USA, til din reference!

Jeg var chokeret over at se en KKP-hund - Li Hua - sidde over for sædet (udråbt til at være medlem af Kongressen, - faktisk kender jeg det rigtige ansigt på hans tøj. Hendes mand er Københavns borgmester).

Indsendt af: KKP's spioner er over hele verden! Den 5. oktober 2019 03:19:18:

Jeg blev inviteret til et middagsselskab for et par dage siden, og jeg var overrasket over at se en KKP-hund sidde over for sædet. Den talte først om urolighederne i Hong Kong, som påvirkede Hongkongs økonomi og det fredelige liv i Hong Kong. folket
-- Der er 1,4 milliarder svin i Kina, så der er intet kaos, kaos vil være skræmmende. Vi skal uddanne det kinesiske folk og bruge stemmer til at eliminere kommunistpartiet. Jeg troede, det var Hu Ping, der sad over for mig, så jeg spurgte det hvor lang tid ville det tage. Det vil tage lang tid, men Kina kan ikke rodes! Jeg sagde, er du et kommunistparti? Der stod, at det var socialdemokrater. Jeg sagde, hvorfor inviterede kommunistpartiet ikke Obama til Danmark? ? Der står at Obama er en god fyr/den bedste præsident, og Trump er en galning og en kriminel! Jeg var rasende og skældte det ud - selvfølgelig skal Yangs land bringe en masse Three Character Classics med kinesiske karakteristika - rejs dig og gå! Gå til din mors gamle kusse! ! !

For nylig brugte denne gamle kusse navnet Chen Shisheng i USA til at skrive igen og forbyde mig at være anti-kommunist, jeg knepper din mor ---- Jeg fik ikke din fars godkendelse til at kneppe din mor tilbage derefter! Jeg fandt en mester i Danmark, og jeg bekymrer mig ikke om mad og drikke. Det er for billigt at være hund for de kommunistiske banditter! Er det menneskeligt?

(Hr. Sunshine, du er en bøller og analfabet. Du er ikke anderledes end KKP. Hvilke kvalifikationer har du for at være imod KKP?
Indsendt af: Chen Shisheng--CCP Special Agent-Gamle prostituerede Li Hua den 3. december, 2019 16:23:33 :)

Alle indlæg: Hvilke kvalifikationer har du brug for for at være antikommunist? Skal jeg købe en falsk doktorgrad online som den taiwanske KKPs undercover-kålmyg! ---- Sunshine----- Har jeg stadig brug for din autorisation for anti-kommunisme?

(Så jeg er nødt til at rette dig! For din gamle bøller, gamle analfabeter, lær ikke af kommunistpartiet, ellers vil du ikke være anderledes end kommunistpartiet! - Chen Shisheng fra USA - Li Hua, en gammel prostitueret,)

Alle opfølgninger:

Chen Shisheng fra USA, --- KKP's hundespion, gamle prostituerede Li Hua, du er en pik acridin! ! ! Jeg er den samme som de kommunistiske banditter tag aldrig en prostitueret som dig som menneske! - Solskin (20 bytes) 18:41:55 12/03/19 (0)

Alle ved, at Australien, USA og Canada er blevet alvorligt infiltreret af KKP, men ved du
, at Europa, fødestedet for analfuck, er blevet infiltreret endnu mere alvorligt af KKP! ! ! Se på den gamle tæve Merkel tror du stadig, det er muligt for KKP at vende det onde ryggen? !
Ser man på Macron, der kneppede sin lærer i en alder af 13 , og nu analfuck, og Biden, der regner med sin datter,
er der nogen værdi i verden? ! -


- 25. september 2019 København, Danmark Yang Guang

Alle opfølgninger:


På markerne i Liaoyu, Ukraine - ved den stille flod -

Indsendt af: Forfatter-Pushkin den 10. maj 2022 15:16:44:

På sletterne i Liaoyu, Ukraine,
ved den stille flod
, er der to smukke popler,
som er min kære hjemby.

Putin tog den russiske bande, og
den brændte krigen til min hjemby -
sværgede til døden ikke at være slaver og kvæg og får,
og at kæmpe mod fjenden i blod!

Putin vil oprette en marionetregering,
lad os flygte, hvis vi er våde -
Erzhuge foreslår at knæle og overgive sig -
der er ingen sådan mulighed i den ukrainske ordbog!

Vi samlede stokke og våben op og
svor at dø med Ukraines land -
til moderlandets ædle ære - at
stå er den eneste mulighed!

maj 2022 Victory Day København.


Genbesøg fortiden! Det pro-demokratiske bevægelsesteam er fyldt med vores folk, især de forskellige chefer, som alle er udpeget af os!

Indsendt af: Danmark: Yang Guang den 19. maj 2022 05:51:56:


I slutningen af ​​1993, ved juletid, havde en ven i Beijing morgente med mig og stillede mig et par spørgsmål på vegne af den øverste ledelse:

1. Du er flygtet Hvis du er villig til at gå tilbage, kan vi arrangere det for dig;

2. Hvis du vil hjem for at se din ældste søster, er vi villige til at følge dig tilbage, men du må ikke gå tilbage alene. Shenzhen Public Security Bureau har arrangeret at udstede en eftersøgt ordre til Interpol gennem Ministeriet for Offentlig Sikkerhed anklaget for at flygte fra korrupte embedsmænd. Så længe du bliver sendt tilbage, vil du blive tævet ihjel med en rambulerende stok, og så vil blive meddelt offentligheden, at du begik selvmord på grund af frygt for kriminalitet;

3. Shenzhen Public Security Bureau mener, at Interpol og Hongkongs regering ikke vil tro på den kinesiske regerings vrøvl. Samtidig fanger de dig også gennem agenterne arrangeret af Ministeriet for Statssikkerhed i Hong Kong-afdelingen . Du må ikke snydes. Det er bare, at jeg ikke kender navnet på den person, som Ministeriet for Statssikkerhed arrangerede i bålet. Jeg fortalte ham det dengang, så vidste jeg, hvem han var. Hans navn var 'Chen Xizheng' (kendt som Boss Chen), denne person beordrede mig mange gange og sagde: 'Bælen sendte mig til Shenzhen og Guangzhou for at hænge anti- kommunistiske slogans', men jeg gik aldrig. !

4. Han fortalte mig, at der er en person ved navn Zhu Yaoming, som arbejder i staven i en præsts navn. Han er medlem af CIA. Du må ikke omgås ham. Han er farlig! Vi gør hans arbejde og får ham til at tjene os.

5. Da du ikke vil tilbage til Kina, så bo i Hong Kong! Vi vil tale med Ministeriet for Udenrigshandel og Økonomisk Samarbejde og snart lade dig tjene en formue gennem forretning og købe en villa på bjerget! Du må ikke deltage i den pro-demokratiske bevægelse. Holdet for den pro-demokratiske bevægelse er fuld af vores folk. Især alle slags hoveder er arrangeret og udpeget af os!

Der er gået mere end 20 år på et øjeblik, og nu er det annonceret for offentligheden! På det tidspunkt fortalte jeg lige dette indhold til nogle få Hong Kong-venner, og nu er det bredt annonceret!

Yang Guang den 22. juni 2017 / København, Danmark.


--------------------------------------------------

Alle opfølgninger:

Tilmeldingstid: 05:43:08 15/6/22

Nytilmeldt information  Forumhjemmeside


┮Τ蛤禟:




┮Τ蛤禟:



蛤禟

掸: 盞絏(匡兜): 猔掸叫硂ń

夹肈:

ず甧(匡兜):

URL(匡兜):
URL夹肈(匡兜):
瓜钩(匡兜):



┮Τ蛤禟蛤禟阶韭